زمان و عشق
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 78
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 293
بازدید ماه : 290
بازدید کل : 88330
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

با من بمان




سالها پیش وقتی جوان بودم

او روزی از روی صندلی بلند شد

و به من گفت:

               " دوستت دارم!"

زمان!

ای دزدی که همه چیزهای شیرین را

                               از آن خود می کنی

این را هم به فهرست خود اضافه کن

                         هرچند حالا خسته و غمگینم

و سلامت و قدرت از وجود من

                                 رفته است

اما نگو پیرم

 زمان!

از دزدی که همه چیزهای شیرین را

                                    از آن خود می کنی

این را هم به فهرست خود اضافه کن

او روزی به من می گفت:

                          "دوستت دارم!"

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: